Veelgestelde vragen

  • Diensten

    • Moet ik de installaties zelf installeren?

      Wij hebben landelijk netwerk met door ons zorgvuldig uitgekozen installatie bedrijven. Wij brengen u graag in contact met deze installateurs. Wij zorgen er dan voor dat u verzekerd bent van een goede installateur en een goede prijs.

  • Betalen

    • Kan ik mijn bestelling ook vooruit betalen per bank?

      Ja, u kunt ook rechtstreeks met bijvoorbeeld telebankieren naar onze bankrekening overmaken. Vermeld duidelijk uw naam en ordernummer in uw overboeking. Houd u wel rekening met een verwerkingstijd van maximaal 4 werkdagen. Uw bestelling zal pas verzonden worden als wij het verschuldigde bedrag op onze bankrekening hebben mogen ontvangen.

    • Met welke betaalmiddelen kan ik betalen?

      Wij bieden bijna alle gebruikelijke betaalmogelijkheden aan, u kunt dan ook kiezen welke betaalmethode u het beste uitkomt.

  • Bestelling en levering

    • Wat is de levertijd van de producten?

      Producten die u voor 16:30uur op werkdagen bij ons bestelt, worden dezelfde dag nog verwerkt en binnen 24 uur verzonden.

    • Zijn de getoonde producten op voorraad?

      Alle producten die wij aanbieden in de webwinkel zijn normaal gesproken voorradig.

      Mocht er onverhoopt toch een artikel net uitverkocht zijn, dan kunnen wij het artikel meestal binnen enkele werkdagen alsnog leveren. Mocht deze levertijd u niet uitkomen? Dan storten wij het bedrag kosteloos binnen de wettelijke termijn van 14 dagen aan u terug. 

      Uiteraard zullen wij alles in werking stellen om in deze uitzonderlijke situaties u tegemoet te komen in welke zin dan ook.

    • Wat zijn de verzendkosten? En hoe worden de producten verzonden?

      Bestellingen boven de € 70 verzenden wij gratis in heel Nederland. Voor bestellingen onder de € 70 betaald u verzendkosten.

      Onze producten worden voornamelijk verzonden door PostNL. Grote zendingen op bijvoorbeeld meerdere pallets worden door eigen transporteurs bezorgd. Dit zullen wij u dan persoonlijk berichten. Maar ook in dat geval betaalt u geen verzendkosten.

    • Kan ik mijn bestelling afhalen?

      Op werkdagen is het mogelijk om af te halen U dient wel vooraf de bestelling op onze website te plaatsen en aan te geven dat u de bestelling wilt komen afhalen. Wij zullen dan contact met u opnemen om de afspraak in te plannen. U kunt bij ons niet pinnen, gepast betalen is dan ook een vereiste. Het afhaal adres is Haarweg 11 Gorinchem.

  • Retourneren

    • Ik ben ontevreden, kan ik het artikel retour sturen?

      Ja, dit kan. Mocht u om wat voor reden dan ook niet tevreden zijn of van uw koop af willen, dan kunt u binnen 30 dagen uw aankoop retour sturen. U kunt uw aankopen kosteloos retour zenden. Kijk op de retourpagina op de website voor de procedure.

  • Garantie

    • Hoelang heb ik garantie op mijn aankopen?

      Wij hanteren de fabrieksgarantie van de fabrikant. Uiteraard houden wij de wettelijke garantiebepaling aan die geldt in Nederland. Voor meer informatie klikt u op deze link.

  • Zakelijk

    • Verkopen jullie ook aan bedrijven?

      Wij verkopen ook aan bedrijven. Voor bedrijven in het bezit van een kamer van koophandelnummer en een BTW nummer bieden wij aanvullende condities. Neem vrijblijvend contact met ons op voor de voorwaarden en condities.

  • Informatie over Goedkoopzaam

    • Wie is Goedkoopzaam?

      Goedkoopzaam is de webwinkel van moederbedrijf I.D.E.A. Nederland. I.D.E.A. is gespecialiseerd in projecten en trajecten op het gebied van milieu, energie- en installatietechniek, innovatie en (mogelijke) subsidieafhandeling. Om u te ontzorgen doen we dit - indien gewenst - vanaf advisering tot en met uitvoering.